SZKOLENIA

Uczestnicy naszych szkoleń chwalą nas za rzetelność, profesjonalizm, wysoki poziom nauki oraz pełne zaangażowanie skipperów. Nie odkładaj decyzji, zamów szkolenie

ZOBACZ
REJSY

Załoga jachtu to ludzie świetnie przygotowani
i doświadczeni w tego typu przedsięwzięciach. Zapewniają zawsze świetną zabawę podczas każdego rejsu na który się wybierzecie.

ZOBACZ
CZARTERY

Czarterować jacht można nawet nie posiadając do tego uprawnień. Mamy wśród nas doświadczonych skipperów, którzy poprowadzą jacht i zapewnią opiekę.

Sylwester w Chorwacji na jachcie

Za nami niezapomniany rejs po Chorwacji na sylwestra! 🛥 Mieliśmy okazję pływać na nowoczesnym jachcie, który był wyposażony we wszystko, co potrzebne do komfortowego żeglowania. Odkrywaliśmy urokliwe wyspy, każda z nich zaskakiwała nas czymś innym: na Šolcie podziwialiśmy starożytne budowle, na Braču relaksowaliśmy się na słynnej plaży Zlatni Rat, na Hvarze degustowaliśmy lokalne wino, na Korčuli spacerowaliśmy po urokliwych uliczkach, a na Visie zwiedzaliśmy jaskinie i forty, a w Nowy Rok dołączyliśmy do tłumu na promenadzie w Splicie, gdzie oglądaliśmy pokaz sztucznych ogni i tańczyliśmy do białego rana. Puste porty, przepyszne owoce morza i zachwycające zachody słońca sprawiły, że to było niezwykłe doświadczenie! 🌊🎉

Wiatr we włosach, zapach morza i iglaków, żeglarska przygoda – tak spędziliśmy sylwestra na jachcie w Chorwacji! 🌬⛵ Powrót z wyspy Vis był niezapomniany – zobaczyliśmy delfiny, a nawet wieloryba! 🐬🐳 To był najlepszy początek nowego roku! 🥂🌅 #SylwesterNaMorzu #ŻeglarskiePrzygody #NowyRokNaJachcie

Oferta na rok 2024 z rabatem 15%

Szkolenia żeglarskie Chorwacja

Zapraszamy do kontaktu!

Skontaktuj się
z naszym biurem

Potrzebujesz pomocy lub masz pytania? Skontaktuj się z nami już dziś – jesteśmy tu dla Ciebie!